* Vyberte si řešení, které Vám vyhovuje, ne takové, které Vám nutí ostatní. Měli byste vědět o všech možnostech a rozhodovat se svobodně. Náš přístup je lidský, ne B2B či B2C, ale H2H, human to human.
Internetové stránky můžou některým z nás připadat právě jako obrázek výše. Cocpit plný tlačítek, páček a jiných hýbátek plný záhad a tajemství. Pohnutí každou páčkou nás může zavést jinam i nikam. A takové přesně to také s internetovými stránkami je. Často nevíme co k čemu slouží a zda je to správně nastaveno ke splnění účelu, který žádáme. Navíc, technologie internetu rostou a vyvíjejí se takovým tempem, že každé nastavení je již za rok staré.
K tomu, abychom posoudili zda je nutné na internetových stránkách cokoliv měnit, provádíme speciální audity zaměřené na několik určitých hledisek. Prověřujeme a proklepáváme stránky z hlediska bezpečnosti, přístupnosti, vyhledávanosti, "zralosti" kódu, programovým chybám, struktury a mnohým dalším tak, abychom dokázali zodpovědět na otázku "kde je problém?". Jakýkoliv problém!
Z celého měření je zpravidla vypracován protokol kde se uvádí výsledek a doporučení k tomu, aby stránky odpovídaly moderním trendům, byly prosty bezpečnostních a progamových chyb, aby umožňovaly "bezbariérový" přístup robotům a alternativním prohlížečům a mnohé další. Vše samozřejmě zaměřeno na finální výsledek, kterým je maximalizace pravděpodobnosti úspěšnosti stránek. Samozřejmě, existují mnohá další kritéria pro zvýšení pravděpodobnosti úspěšnosti stránek, která ovšem zpravdila umí ovlivnit jen samotný vlastník stránek. Tato kritéria jsou např. obchodní duch a pod. Nicméně, každý obchodník potřebuje nutně vytvoření dobrého zázemí pro své podnikání, jako jsou i internetové stránky. A audit je rozhodně nutným krokem k zabezpečení maximálního zázemí před samotnými úpravami tohoto zázemí.
Máte-li zájem o provedení auditu internetových stránek, napište nám na e-mail info@shineweb.cz. Budeme Vás kontaktovat.
MC